söndag, maj 11, 2008

.

Vi hörs- det är bra - vi hörs inte - vi bråkar - det blir bra - vi ses- vi ses inte - vi lever i surhet en stund - vi hörs -det är bäst - det går sakta ner - det blir nån månads obekväm tystnad- vi hörs - vi ses - vi lyckas umgås en riktigt bra kväll - missförstånd - ha ett bra liv
varför skulle jag ställa upp för dig ?

jag packade ner 4 år av känslor i en papperspåse från coop och ställde på en trapp. trappen som jag trampat på minst 3000gånger. alltid lika glad när jag gick upp för den och lämnade den nästan alltid med rädsla av när jag skulle trampa på trappjäveln igen ! men denhär gången var det bara en trapp.
världens bästa vänner världens sämsta vänner på alla sätt
men det är ändå vi
det är bara vi på avstånd och utan trappjäveln av ångest.

Inga kommentarer: