fredag, juli 31, 2009

3days


utebiokvällen var hur mysig som helst
efter att ha suttit o kurat ihop oss under
en filt kände vi inte alls för bärs och tur var
väl de för morgonen efter skulle man upp
på anställningsinterjuv, den gick kanon och
jag fick direkt vidare till interjuv 2! är väl
inte helt pepp men de kanske klickar vid
andra mötet, jag har ju ändå jobb så de skulle
inte vara hela världen! something new
kvällen spenderades på banérgatan och strandgatan
haha de var ganska röjjigt, 40plusare går ut
rätt hårt på dansgolvet och kör oslagbara moves
sovsällskap x3 och frukosten bestod av kebab!
segast idag låg o sov när danne va på besök
vilken stjärna! 3 dagar, jag behöver bara dra mig
igenom en jobb helg sen åker jag
JAG ÅKER ! man behöver en get-away ibland
och mest av allt behöver jag en ida vecka !
oslagbart

Inga kommentarer: