torsdag, november 12, 2009

Glory days





vädret gråar ner hela omgivningen
med andra ord har de varit en rätt tråkig dag!
jag gjorde den ju inte roligare med att dra fram
dammsugaren.. verkligen la tråkigheter på hög
men skönt med nystädat hem och disken i skåpen
stickningen har liksom avtagit lite, jobbar på en
halsduk med så tappar jag maskor och tålamodet
rinner ut i sanden. så då fastnar jag här med
fantastiska fina saker..
efter jobbet ska jag spendera kvällen med elin
hon har jag saknat ! fina elin.

vinkade av linnéa igår till thailand och
3 veckor med min svåger, njuuuuuuuuut av tiden !
har ju faktiskt fått njuta av macke i två dagar nu utan
jobb, tidlöshet är lycka för oss! soulmates
det rycker i min tatueringsnerv. något litet och vackert
my man ska börja på sin nästa sleev! helt i old school,
de gillar vi.. usch jag har allt för mycket att spara till
KÖP MIG EN LOTT ?

Inga kommentarer: