torsdag, januari 27, 2011

Can you still feel the butterflies?

varit en riktig toppen vecka på hemmaplan
och hunnit med att träffa alla min nära bästa
och toppar helgen med jobb sen middag
med moster och sen går vi till teatern o Chicago
på lördag bjuder jag in till fest i min lilla lya
på våning två.. all in var tanken !
mötet gick sådär tror vi får suga lite på
karamellen och ha siktet på nya drömlägenheter
viktigast är ju att vi vill dela yta ihop framöver
"störst av allt är kärleken" som viktorias
daniel westling skulle sagt. Nej godnatt upp
med tuppen imorgon hur nu det går efter
2 veckors sovmorgon !!

Ps. brände för övrigt hål i min plånbok direkt
när lönen damp ner i dag. dock kan man aldrig
få för några skor, speciellt inte pistols
acne kör en väldigt clean s/s 2011

ps.2 som Carrie i SATC hon har ju många sko citat
men min favorit är ändå:

Never settle for anything less than butterflies

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vad himla jättefin blogg. Kramis.

Marshall Lynch sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marshall Lynch sa...

Jag älskar verkligen fjärilar, ser så vackert.


Seattle Homes For Sale
Edina MN Realty
Minnesota Real Estate