tisdag, augusti 30, 2011

Älskade hemmaplan och stockhome

Tidigt tåghäng från Linköping till jobbet ! Känns faktiskt som jag åker hem.. Stockholm har blivit stockhome. Verkligen träffat alla jag tycker om på min andra hemmaplan.. Igår plockade jag och Frida ihop mina grejer i förrådet som ska med upp till Alvik sen tog vi anna och födelsedagsbarnet Nadja och åkte till Norrköping, käkade på ben&jerrys baren! (en himmelsk varm choklad sås ska tilläggas) hem till mamma o grilla o firade morfar 80år med skumpa! Min lille morfar
Hyrde film o bara myste med Macke, knowing , Riktigt bra spännande film! Låg vakna länge båda två och ingen ville riktigt somna för då tog dagen slut! Gick upp tidigt så vi hann med morgon med dusch och mysig frukost !! Efter fyra och ett halvt år så ger han mig fortfarande fjärilar ♥







Inga kommentarer: