fredag, oktober 24, 2008

Friday.



skoobiidoo skobeliboo
Medarbetarsamtalet gick grymt bra, min framtid ser riktigt
bright ut! var på KajPollaks föreläsning innan kvällsjobbet
väldigt inspirerande men han var lite vääl hyper uppåt ibland !
Hittade mig en riktigt kap på PetitSportifs nyöppning igår
en skjorta som min budget totalt spricker av men den var DAMN
det kryper lite i fingrarna.. kanske kan unna mig den osen no more?
ÅÅ hittade oss vårat bord vi bara gått o drömt om med dom stolarna
som vi totalt förälskade i oss i först sen hitta vi allt på Nordik
billigare än där vi kolla och en soffa!! värt, plus mackes lampa!
ska åka till IKEA efter jobbet och klippa dendär tavlan innan
den försvinner, passar perf till lampan sen. overload inredning 2.0
Köpte Monki djuren igår med, kommer bli cute i soffan så fick
man små mini monkis på köpet som blir soft o hänga upp nånstans


Jag fick nog världens finaste sms av macke häromdan
Vi ska bli skrynkliga ihop han och jag ! I love you

"Jag älskar varenda lite del och detalj hos dig
När jag är med dig så är jag verkligen mig själv
och känner mig precis så som jag vill känna hela
livet ihop med dig!

Varje jobbig stund tänker jag på dig för att komma igenom
Varje bra stund är ihop med dig..
Allt bra som händer är pga av dig !

Du är min defenition av kärlek och jag är här
för dig varje dag älskling"

1 kommentar:

Linnéa sa...

jag skulle grinat sönder om jag skulle fått ett sånt fint sms :|