fredag, februari 13, 2009

hallon

Först måste jag peppa min frukost, Hallonmarmelad på mackan
och iste mango måste väl ändå vara litr heaven !

Jag finner mig själv älskandes att klaga, irritera, skava idag !
och jag tycker faktiskt de är kul.. haha jag känner att jag uppnått
tant status på en medelålder på 85 år! jag har terroriserat lite
bloggar bland vänner och okända.. har nog i princip hittat
en hållhake i varje mening! Då jag finner dom flesta.. självgoda
(och jag missunnar inte nåns åsikt om mig) det ligger mest ironi
bakom men de är rätt gött o gotta sig i andra ibland när jag gått
från social till soffahuvud pga. av mina jobbtider, jag vet inte hur
jag ska palla dehär nattuggle grejen i längden. de är dom få
vakna timmarna med barnen som gör allt men jag vet inte om
jag värdesätter en normal vardag mer.
KAMIKAZEKANINER! i brist på annat alltså
snart kommer elin och vi ska dela en kanna te och tjattra
hoppas hon kan ge bot på mitt klagande för stunden , haha

när jag ändå är inne på klag tema så är de fruktansvärt
orättvist att macke snart åker till Tokyo... määääää ha !!
bara se lite japanska fjortisar i diverse färger och crazy utspel
som är bara så tufft och egentligen va fjortis helt fel ord!
mina andra passion.. gosedjur och leksaker i massproduktion
2000 likadana människor som sveper ett övergångställe samtidigt
jag kommer inte ens iväg på en shoppingresa till huvudstaden

puttinutt i all ära, jag älskart
för imorgon är det alla hjärtans dag och för några timmar
mellan jobb ska jag njuta av tid med marcus! Inte för att jag
behöver en dag för att känna mig uppskattad, de gör jag jämt
han skämmer bort mig i kärlek den token, min tok !

Inga kommentarer: