onsdag, september 17, 2008

meejdäl !


Linnéa mest använda ord medel
står som titel för detta inlägg !


mitt jobb hänger på en skär tråd
ett jobb som jag skulle ge upp mycket för att behålla
ska kämpa för mina torsdagar, tiden med A är ovärdelig!
som ny i arbetslivet känner man sig som 3år när man
kommer i kontakt med erfaren äldre med titel
minsta lilla osäkerhet får mig ur balans
jag ska ta vara på varenda liten minut .
man står sig själv närmast och känner sina reaktioner?
lördagsnatt var jag totalt hystersik, oanträffbar och tänkte
nog inte en tanke klar! - ett bortblåst ego
det är en trygghet samtidigt skrämmande hur mycket
han betyder så jag helt kan tappa fattningen ..
älskar känns ibland som en veg förklaring för min kärlek
idas utvandring till USA börjar närma sig med stormsteg
jag har nog mest förnekat de fram till nu i hopp om att de
skulle vara lättare så. Linnzan Idahoo och Sär, där är något
grymtbäst, då saknar tillochmed jag skolan och alla våra upptåg.

Inga kommentarer: