lördag, september 27, 2008

I got one of my yellow days.

sunday och vi ska glutta på en 3a på banergatan
högvarv, vi får ta den om vi vill ha den so to say!
HoppasHoppas!
Lön på kontot! WOOOO WAAA WOOO
jag behöver nya tshirtar och ska jag invistera i en ipod
men störst prio blir sparkonto, hej vuxenpoäng men
lägenhetspengar kommer behövas! Jag ska snickra en köksö
till vår walkincloset, mackans ögon kommer trilla av när
han ser mig in action, Imponerande resultat garanteras!
ska och kolla när systeryster står bröllopsbruds-modell på mässan
också, skönt med ledig söndag tiden tickade verkligen sakta
fram till 22 idag men det blir lite klirr med helgtider, interjuvn
gick goodie.. flera tjänster som skulle tillsättas men hoppas på
natten-schemat! one week to go


Middagen hos pappa slutade som vanligt
han måste vara ägare till ett helt förråd med dåligt samvete
jag tror jag har bunkrat upp med ett sånt på senaste med,
men mer ett förråd av otillräcklighet.. den känslan skulle jag
helst skrota men man är ganska flitig med att påminna mig om den
jag känner mig bortglömd, hör du inte av dig för
trött på att de alltid blir såhär, varför är du aldrig hemma

Jag vill bara vara med den som får mig att må som bäst
ska man inte få prioritera de?
det är inte att jag bortprioriterar totalt för de
Jag är less på turordningen, envägskommunikationen
-jag ska höra av mig

I cannot take another day without you
Cause, baby, I could never make it on my own
I've been waiting so long just to hold you
And to be back in your arms where I belong
I'm sorry I can't always find the words to say
But everything I've ever known gets swept away
Inside of your love
And everything I have in this world
All that I'll ever be It could all fall down around me
Just as long as I have you right here by me

Inga kommentarer: