torsdag, oktober 02, 2008

I figured out that happiness equals you

Vuxenpoängen bara haglade ner på några fjuttiga dagar.
jag lever i nått vakum av happiness men man måste hålla låg profil. haha


Måndag - Kontrakt på lägeheten som förövrigt var helt grym
och nästintill heffaklump stor på 90kvm + twist med extrarum
inflyttning 1 december och mest bäst så vi hinner spara pengar
Tisdag -Morrar över att telefonen väcker oss, mackans smile
skiner och min bejb har blivit butikschef över carlings gränden
Det är han såå värd och jag är gladast för hans skull. vuxenpoäng.
Onsdag - Möte på Pingvinen -sara vi vill att du stannar kvar här?
RAAAWR! JA. taget. givet. klappat och klart.
Nu väntar jag bara svar från interjuvn och kanske kan avancera upp
till minst 80% worktime.
Toppade min totalt great week med Linnea & Ida och en
bäst kväll och god mat på Yogi! Jag kommer sakna sånna kvällar
köpte mig och ida varsitt Happiness halsband, det symboliserar
oss rakt igenom, det är inga down-stunder med henne





Happiness equals you



Inga kommentarer: