måndag, oktober 13, 2008

just being me

Utgången var grymt värd, ny/gammalt folk kan man väl kalla de!
Vickan, hennes brudar och kärt återseende av platens & min p2
jag missunnar mig såna kvällar ibland, just being me

Söndagen var macke ledig, det var med totalt värt, behövligt för oss
vi åkte och förälskade oss i en soffa och ett grymt bord & stolarna
please skänk mig!! bara ploppade upp ideer till lägenheten igår

blir ju inte lite sugen, känns som tiden kommer gasa på rätt bra!
det kommer bli bäst men pryl fetisch, fast vi har nog ganska lika
smak ändåå bejb and me. Tvsspel nördar for sure kommer vi bli














haha jag somnade om rätt skönt imorse och vaknar från polis-samtal
kan du beskriva dendär kvällen på platens bar den 31 juli
-eeeeeeeeeh !?
-jag måste kolla så detaljerna stämmer med förhöret i augusti..
hjärndöd innan jag koppla att de var när dom snodde vicks grejer
haha, han frågade om jag mådde bra! -hey saer, Im a FREAK ?



(Jag kan ibland drabbas av 5-minuters paniken
när verkligen det känns som alla runtomkring
reser och gör sin LivingTheDream versíon
paniken kryper ur mig efter några minuter
för jag vet inte vaaart fasen jag skulle ta vägen ?
jag kompencerar de med LivingMyLife
marcus är min dröm)

Inga kommentarer: