lördag, oktober 18, 2008

daaaarjeeling

för omväxlings skull käkade jag sushi till lunch igår..
och kvällen innan och lunchen innan de! ohmy
Tänkte prova o äta mest vegetariskt ett tag fast
med fisk och kanske kyckling och för guds skull leeeeeverpastej!
haha en allternativ vegetarian som faktiskt äter djur
äsch det låter bättre när jag säger det med inlevelse

Utgången var helnice! maja stod för min underhållning
störtskön, det gick flammor på dansgolvet so to say.. haha
var inte så pepp på en knarrande efterfest hos vickan
efter en bäst-runda så vill man faktiskt bara hem o sova
Danne var min fylleskjuts hem, verkligen hur snällt som helst !
Och det är totally värt och vakna i sin egen säng, dock hade
de varit grymt värt med min mac brevid mig, men imorgon ses
vi och det blir bäst av allt. Jag kan verkligen sakna honom varenda
sekund, snart bor vi ihop och jag längtar att dela allt med han
Nej off to work, lite sliten men vi ska ha en slapp helg lill killen
och jag! blir lite svull med pizza, godis och annat i 28timmar

mjaumjau

Inga kommentarer: