lördag, oktober 11, 2008

freak on a leash

Jag är en väldigt hjälpande hand i linnzan jobbsökande
måste Go big så häromdan anmälde vi henne till Robinsson
Så smyganmälde jag henne till wipeout&singing bee HAHA! vilken syn
men jag har nog kommit på att man måste starta smått, Youtube!
Som hon spy-eva från nattliv, från youtube till att va med i TyraBanksShow
nu kommer alla våra bakisfilmer att släppas i en skärm nära dig
För mycket fritid ? haha nu är dom inlagda och dom är totalt äckliga
search flens 1-8

bäst och hoppa i kläderna, halv3 slappmaster
veckans bästa är nog nya sushi stället, 2 gånger
redan med topp betyg! babes o mitt nya stammiställe
Håller på o kollar runt på soffor, Mio kan man bygga sin egen! värt
vi ska lämna ut en blankett på jobbet med bilder på personalen
man får inte le och ska se ansvarsfull ut, haha! Lyckas jag ?






Saturday - entertain me
har bajsont i magen,
vet inte vad jag
fått i mig dock.
det blev typ bättre ett
tag men nu är det värre!
kan inte nått smarthead
komma på hur man
opererar bort glutenallergi?

Inga kommentarer: