lördag, augusti 22, 2009

Lite vill ha och lite Likes! justnu

sitter och kollar på tapeter till sovrummet
då vi bestämt oss för att va händiga
dom har så sjukt många fina..
interior1900.com
från 1800talet till sent 80tal !!



avundsjuk till tusen på folk med iphone som
kan ta bilder med polaroid frame..
vill ha ett polaroid program. VIPS!

för att klistra in världens längsta länk
... jag tycker mormorskängor är extremt fina
klacken är inget för mig bara! finns klacklösa?
http://www.youtube.com/watch?v=W2r8gRmwk30&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Evintageportalen%2Ese%2F&feature=player_embedded


jag har alltid velat äga ett lapptäcke
perfekt om vi målar om sovrummet
ska inviga mitt liv som tant i höst
och tillverka ett eget.. tror ni om de?

en ny kreativ favorit blogg!
abeautifulmess.typepad.com/

1 kommentar:

Johanna sa...

Heeej där! :) Ja, det är skönt att komma igång verkligen! Jasså? :) Jo, jag joggade med ett tag.. men kom på att det var så jobbigt. Haha! Nu går jag en mil varje morgon för att öka lite kondis och fettförbränning. Sen hoppas jag att jag orkar ta tag i löpningen lite senare i höst! Måste börja jobba inför beach 2010, för med mitt späcklager kommer det nog ta ett tag. ;)