torsdag, augusti 20, 2009

put a ring on it

det är sol
sol, på den dagen jag bara vill spendera
i soffan med kim å en Miyazaki film !
inte pessimist i grunden, vaknat på fel sida bara.
det är osäkert om jag får behålla jobbet
nu när vikariatet går ut, jag har inte hittat
motivationen att ta tag i ny sökandet eftersom
det fortfarande är osäkert.. jag har kommit
till punkten då de faktiskt är 2 månader kvar
och de börjar klia i tankarna. visst vore de
lättare om man bara kunde knapra i sig ett
moitivation piller ?
det kliar också i fingrarna efter dendär
kavajen med underbara guldknappar med ankare
på som finnes på Monki, en cykeltur bort
men ett hål i plånboken..
igår spelade jag och Johan badminton och hade en
nostalgi vandring i gamla kort sen 3år tillbaka i tiden
vi åkte och åt sås med kycklingtallrik, för de vara
mest sås och åter sås! mötte sen upp miccan och
Danne för att kolla på "Sommaren med Göran"
jag var rätt flumm så de passa bra,
det bäst avara nog att macke hittade en själsfrände
i Göran. Lite sanning i det faktiskt
Ikväll ska jag jobba med S, mannen i mitt liv
längtar lite då de varit semester, kollo å massa
han förgyller varje minut av jobbtiden !

jag är otrolig på att ha uppe tusen flikar
samtidigt så jag tänkte ni skulle få ett smakprov





Inga kommentarer: