lördag, oktober 17, 2009

regniga gråa dagar kan ju verkligen sänka humöret
samtidigt som jag fick besked att de enda som kommer
finnas kvar på jobbet efter mitt vikariat är extratider
dvs. alla kvällar och helger! vi har precis kämpat oss
igenom ett år med att jobba om varandra..
känns som o börja om från nedersta botten !!
ursäkta deppen men jag känner mig maktlös....
måste vända på varenda litet öre!
varför gick man inte med i akassan när man kunde?
a bunch of yesterdays and a few tomorrows

vi var ju som sagt på bio sen och den var bra
men som vanligt mäter de inte sig upp mot 1an!
gick hem till miccan och danne sen, grabbarna bestämde
sig för fifa... då drog miccan fram skumpan och dillchipsen
mycket trevligt! känns inte som lördag ,
linnéa och jag ska gå och hämta ut våra
thriller MichaelJacksson tribue biljetter
för 4november åker vi till jönköping! Massa nice

Inga kommentarer: