lördag, oktober 31, 2009

skulle ju hellre varit i NewYorkCity än liggandes på soffan
ligger och kollar på bilderna nu och väntar på idahoo
ska droppa in för lite sympati stickning och kramar
skulle ju gärna ta en sväng förbi Japan också men USA
åå den resan är min bästa bästa på egen hand !
jag måste få ett nytt jobb rackarns fort och sen spara
spara spara så vi kan åka tillbaka i sommar o då ska vi
ta med min husband.. han ska komma hem snart
och laga pannbiff till mig! favorit mat till sjukling är
nästan tradition.. eller så har jag uppfunnit den i
självömkan. ha ha! har kollat på senaste greys och de
blev som vanligt ett marathon i tårar.. blödig? ohyes


hoppas va piggelin imorgon,!! har massa inplanerat
hjälpa inventera, fika med elinet och sen hem till
mamma och sist men inte minst se "this is it" på bio
det kan man annars ignorera sjukdom och göra..
mhm
puss kocken !

Inga kommentarer: