onsdag, juli 20, 2011

Timeshell




Lite fynd på sistone.. Hitta en perfekt guldfärgad kedja till mina solisar från cheap monday och ramla över en klocka på Urban för ynka 70kr (o ja den funkar faktiskt) och sen egentligen ett hårbandsgrej med fjädrar från HM men det funka så fint som skärp i midjan ! Kit för bara 200kr.. Länge leve rean !


Jättemysig kväll med Ems o snack om verkligen allt! Hon drar snart till USA för plugg o vi bara prata om hur skönt det är att leva livet! Köra sin grej och allt dedär allvarliga har man tid med sen.. Jag känner verkligen att jag är på rätt plats, rätt tid och rätt männsikor omkring mig. Allt jag behöver och varenda pusselbit på plats! Det är inte klyschigt, sant och underbart. Man behöver vara ego ibland, det borde inte nån skämmas för! Timeshell

Inga kommentarer: