torsdag, september 08, 2011

Konstigaste dagen, tänkte spontant imorse att jag skulle ta ett sista minuten tåg hem efter jobbet för jag längtar efter Macke, alla var givetvis slut! Mötte Kajsa o det blev att köpa med en pizza för att få lite energi till packning.. Ha de dessutom fått mitt leg skickat o ett supergulligt kort som gjorde min dag! Packade allt som skulle slängas stressade loss för att hinna möta Elin o oskar, hämta nyckel hämta bil, panik tanka, bil in o ut med grejer o proppa bilen, köra tippen lämna tillbaka bil.. Kaos! Men bra teamwork, trött kom hem o insåg vid halv 11 att jag glömt fixa fredags fika till jobbet så fram med cupcakes grejerna och voila ! Ska bli intressant att balansera dom på tunnelbanan nyvaken imorrn...
Fredag redan ! Ska vara lite barnvakt åt bästa Enid o sen blir de kanske bio ! Sleeep tight









Inga kommentarer: