onsdag, november 05, 2008

refresh.


Fick mina framkallade kort på posten, väldigt värt
blir en wall of the best hemma i lägenheten sen
First day på nya jobbet, kommer nog trivas som fisken!
har kommit på att jag jobbar nog bäst när jag är ensam
med kidsen..inte för att jag asocial eller så men det blir
en trygghet på ett helt annat sätt innan man verkligen känner
personalen! men kan ju varit för jag hoppat runt som en jojjo
skönt att jag från nu har fasta punkter. snart en fast bostad
natt jobbet kommer vara guld för mig, vi klarar det baby !
fick stå och vänta på mamma sen vid en ruggigt
dimmig kyrkogård.. inte så att man hallucinera och
TUR att jag inte är mörkrädd då, pft !
ska hoppa ner i en oversize tröja och äta upp mackes godispåse
till lite sköna scrubs season6 ! Ge mig helg.....nuurååå
mitt sötsug är ju totalt, inte så mycke söta grejer kanske
men jag har blivit ett matvrak. not good sign

peaches

Inga kommentarer: