torsdag, november 27, 2008


nu har jag tryckt i tre överfulla kartonger med.. kläder!
och jag som i princip har lite mindre av hälften kvar att packa.
Milde vilken överkonsumerare jag är. vi kommer totalt behöva
vår walk-in-closet eftersom mac är lika klädfreak som ja
måste nog bättra på mitt redhead lite, efter några tvättar
så har de sakta bytt färg mot visset höstlöv! gillart starkt
Jag ska ha en riktig brud helg, imorgon blir det Paula,Linnzan & Elin
sen ska jag greppa min karl o mot DGmodevisningen och partaj på BK
Lördag och jag ska förhoppningsvis spendera pepparkaksdag med
Johan eftersom jag stått o bakat deg ikväll
(smällt i mig deg så magen värker)
på kvällen sen blir det att dra sig mot vickan!
strandgatan 2? och platens? majsan har lovat att fixa mig om
minst två fläskläppar, så jag hoppas på en såndär favorit i repris
kneg på söndag vid 7 så jag kanske inte ska ta det
allt för häftigt på alkoholen! Mitt i allt ska jag ha skrapat ihop
allt inför flytten för på måndag blir vi Herr & Fru Banérgatan!
Puss

Inga kommentarer: