söndag, november 02, 2008

sär säger:


Igår var vi på inflyttningsfest hos mackes jobbarkompis
Anna. det var grymt trevligt, man har alltid mycket att prata
om med lite färskt folk! Sen blev det utgång och platå.
Idag har det varit en totalt seg dag och averkat minst 12
onetreehill avsnitt redan, mina muskler tunnar ut i förslappning
ska åka ut till landet med min karl sen, lite makeuptime
jag är så rädd att han ska känna att jag tar kärleken för givet ibland
att jag säger det för sällan hur bra han är
jag ska försöka vårda varje minut , jag skulle inte tveka o boka
en resa om jag hade råd, har tänkt att jag ska bjuda han
till london en weekend i vår om jag hinner spara ihop
det är han värd och London är vår second love liksom!
HoppasHoppas, kul när man varit där osen åka tillbaka tillsamans
Postade ett brev till fröken Ida Josefine Olsson
sjukt vad svårt det är att få ner snart 4 veckor på papper
känns som det hänt massor fast egentligen ingenting
en sjukt massa saknad och stolthets känslor därtill

mjaumjau, kanske ska ta en dusch o försök till upp freshning!!
Puss and over

Inga kommentarer: