onsdag, november 19, 2008

roll my soul

Nästa vecka är jag ledig 3dagar i rad! det blir mest bäst
men vad toppar mest bäst ? Jag flyttar nästa vecka!
Bakade bullar med Elin&Linnéa häromdan, mums
men mest en anledning till att umgås, mycket nice!
Var på totalt mysigt Babysimm idag, man vill ju bara
producera en unge direkt (men lugn) Gillar mitt nya jobb!
Pratade me morfar i telefon i en timme cirkus, jag kan nog nästan
hela se & hörs skvaller nu! fick lyssna på nån skön dänga
han spelat in på radion också, haha Morfar är en sort för sig
snart ska jag träffa min karl, blivande sambo och själsfrände
he´s great, han bjödmig på namnsdagslunch på kolgrillen, MUMS
(Jag har fastnat på underliga toner
men fasiken så bra !!)


Marit Bergman- I will always be your soldier
Kings of Leon -Revelry
Kleerup ft. Lykke Li - Until we bleed
Hello Saferide - my best friend

Inga kommentarer: