tisdag, december 02, 2008

Flytten har verkligen kickat i full gång!
det är extas !! och imorgon kommer soffan&bordet
skulle kunna ösa på hur bra de mesta kommit på plats
och hur grymt allt bara smälte in, men jag besparar det
och bara konstaterar att vi kommer trivas bästhäst
ville verkligen inte hoppa på mitt nattskift nu, helst
inte ens trampa utanför dörren! saknarminbejb
som vi sa det som gör hela lägenheten är faktiskt
att de är vi som bor där, S Axelsson & M Oscarsson
lever den bästa tiden av mitt liv och mac är anledningen
hjärta

kom och tänka på personer man tappat under åren
inte för att låta som någon 40krisare men fan det är
ju mängder av personer man saknar som glidit iväg.
några fjuttiga år kan bilda luckor, omväxling förnöjar
men det är galet knas hur vänner kan bara POFFhejdå!
håller vi på att glida isär justnu utan att inse det ?
det är nog jag som förändrats en hel del bara det
senaste året känner jag själv, men fan ibland kan inte
riktigt en del acceptera den förändringen! jag valde det själv.
haha jag överanalyserar inte alls dethär ofta det var bara
en tanke som slog mig nu, man är ju på olika ställen irl!
någon som glider tillbaka är Elin och det är jag väldigt glad för!
Milde, nu ska bara klockan ticka så jag kan åka heem till babe
fort som katten
håll i hatten

1 kommentar:

Linnéa sa...

nej, vi glider inte isär utan att inse det ;D mañana mañana