lördag, december 20, 2008

de ska väl va jag!

God Jul sara önskar Borelia!

haha helt otroligt, jag har troligtvis borelia
perfekt tajmat med 2 veckors pencelinkur
lagom till både juldan och nyår... TACK TOMTEJÄVEL
neeedå de är väl inget säkert än men akuttid
idag drog dom ju till med så de måste väl va nått kass
får väl se vad dom säger! Moster kommer snart och
skjutsar upp mig så skönt att inte vasjälv iallafall
jag har verkligen blivit sjukhus-stammis och
inga dåliga grejer jag drar till med! Gårdagen var
iallafall riktigt trevligt.. Jesper som då tydligen varit
hemma från mexico i en månad.. dålig informatör, haha
titta förbi på lite käk så kom Linnéa och George sen så det
blev tv-spel och vin + en hughe chokladkartong !!
och superbra grej att jag kanske slipper jobba julafton
om det inte är några kids som vill komma hem, perfa
återkommer i boreliafallet... PUSSSSrååå

Inga kommentarer: