tisdag, december 16, 2008

whát up G?

nu har vi klätt julgranen, det satte ju ribban på hur
mys denhär julen kommer att bli tillsamans med min babe
lägger upp en bild så fort vi kirrat mer glitter för nu är
bara halva glittrad och givet polkagris krokar, det är
tradition i familjen Axelsson and so it will last!
varit en riktig housewife idag och tillsamans med linnzan
åstadkom vi vårat årliga pepparkakshus som FAKTISKT
blev rätt bra iår tillskillnad från våra tidigare verk. haha
sen anslöt elin och vi kirrade med knäck,kola och
vit-kokos-lime-choklad bollar! massa mums
Har även haft lite rep, vårat nystartade lara (guitarhero)
vafään jag måste ju klå mackan i nått tv-spel så nu
satsar jag på nörd.. för nån talang de är jag nog inte!
dagens ros till Morfar! tacktacktack för välbehövliga pengar
ska vara så mycket svensson jag bara kan och skicka
ut lite julkort också! och låtsas att jag inte alls köpt dom på rusta
(och du ida mejla över din adress så jag kan skicka ett julkort)
pussheeeejrå

Inga kommentarer: