söndag, december 28, 2008

”Hellre nöjd än snygg”

Jag har ju lite dille på dehär med bäst-före-datum
färskt är min melodi, drack en sockerdricka som
gick ut 15 aug.. de såg jag givetvis när halva va i klunkad!
macke kan tycka jag är nedrans kräsen på den punkten
men som min morfar är mästare på att äckla i gamla datum
en syltburk från 1973 skulle han nog lätt kunna hugga in på
nejtack milde, jag håller mig till de färska och plågas lite till
av vad jag just drack! det är för dom skriver datumen med
miniatyr text och oftast på kant eller i botten, BZZ why?
hade en riktigt sämst dag, jul med pappa.. det kan verkligen
aldrig bli bra, efter ett pepp talk med mamma kom macke
hem och vände dagen till den bästa! vi spelade mariokart wii
online mot massa slappa tyskar, karriär för familjen ..
bara att jag oftast toppar botten men han tycker om mig för
de säger han och det är jag väldigt glad för
Börjar bli lite panik tråkigt på jobbet nu, inte så sugen på
att ge mig ut i 10minusgrader på trippen hem, kanske
hajkar en cykel om jag inte får allt för dåligt samvete !
Heeeeeeeeeejrå (+att linnzans röda hår blev micket sniggt)

mest för att jag tycker Kitty är så himla söt personlighet!
http://www.youtube.com/watch?v=zk63g9Ieypg

Inga kommentarer: