fredag, januari 02, 2009

2009

New year! en av de bästa startarna på året
med riktigt värda människor omkring mig!
startade givetvis nyårsfesten med att vara skeptisk
orolig för mat och diverse sällskap, totalt ogrundat
jag älskade allt med detta nyår, synd för dom som inte
tog chansen och njöt, Det blir vad man gör det till, milde va de
ska va mitt motto för dethär år tvåtusennio eller tjugohundranio
singstar genen upptogs efter nått år på hyllan, anna banana
och jag har nog aldrig garvat mer åt våra karlar sjungandes
lovesongs.. efterpartyt då de bara var vi sex kvar var nog ändå bäst
vid halv5 vinglade dom hem sen! Nyårsdagen tillbringade vi med
massa mys, varvade sovandet med disk och ivanhoe givetvis!!
jag lyckades även med att slänga mig kamera i golvet, byebye
och in med de nya kostade mer o laga än att köpa ni så sambos
investerade och faaaaan vilken bra bilder, så nu kommer massa
mys bilder laddas upp garanterat! well, Back to work.

Inga kommentarer: