lördag, januari 03, 2009

giant microbes

när vi spana runt på coolstuff.se hittade vi riktigt retro
mjukisdjur iform av förstorade organismer av sjukdomar
med jättesöta ögon på.. vore rätt fräckt att ha klamydia
eller galna kosjukan i soffan liksom ! jag borde ju givetvis
ha borelia isåfall, haha aa vilket som för övrigt jag är frisk
från nu fastän jag var nog den mest sämst på att äta pencelin
rutiner är nog min svaghet, det är ett under att jag knaprar
i mig mina p-piler titt som tätt och lyckas borsta tänderna dagligen
impuls är min kopp te ! mac försöker övertala mig på en
weekend till sälen som vi vääärkligen inte har råd med..
fast vore ju riktitgt mysigt! och att de totalt sabbar min planering
till hans födelsedagspresent som jag verkligen biter mig i tungan
för att hålla som en hemligheet. SCH! försöker ju spara
till USA- har 5 månader på mig men det vore gott med
massa klirr tills dess!! har ju dessutom trånat efter en orange ipod,
som är slut i hela stan och på hemsidor, CRAPMASTER
hoppas jag får mitt januari schema imorgon (woo irriterande länge)
så jag kan börja planera lite! ska iallfall ha sushi kväll med vickan
måste ha lite kvinnligt sällskap så mannen inte smittar
med sin bajshumor .. haha fast jag älskar den !

waH-wAH-Wii-waaa imorgonkväll ska vi gå o se Austrailia
mest bäst och puss hejrå!

Inga kommentarer: