onsdag, januari 14, 2009

speak louder

Bläu, de skaver verkligen
men de känns som vi räddar de på bästa sätt
jag tror vi glömde att uppskatta varandra

jag är verkligen glad att jag har macke, shit när man ibland
har en liten downperiod så är han där och räddar upp allt igen
på ett kick med sovmorgon och mys! har haft en heldag med
linnzan köttbullar och lips, sen gick jag ner och hängde på
carlings med min karl och en påse munkar innan jobbet !
nu sitter här och har så extremt stressigt .... neeej men dock
inte uttråkad för ska snart ha lite telefonterror med ida
perfekt när man jobbar natt att hennes Boston-tid är tajmad!
och justde, skickade iväg ett spontan mejl om dagmatte till en
hund här i linkan.. helt plötsligt har jag missade samtal från hussen
till Leo! shit de vore verkligen ett great sällskap, ska ringa upp
imorgon och vara mitt alldra smörigaste jag, håll tummarna
Pussssss !!

Inga kommentarer: