onsdag, januari 28, 2009

dancing machine

Hallelulja moment och min lycko-trend fortsätter
( lite skrämmande när den väl vänder, för nu är de galet)
Jag ska nu ha Selma fyra dagar i veckan, hon är totalt gosig
och världens slappaste så vi lär passa som lös-te och vatten!
med ett grymt charmerande underbett, de peppar vi totalt
eftersom min tänder i underkäken är vidrigt missanpassade
macke och jag har haft två grymmalediga dagar nu med massa
food och jag har inhandlat min första rosa tröja, haha men de var
ett totalt snyggt kitt! och nu peppar vi mest sälen, one week to go
laddadener alladin idag, klassiker! den är verkligen bra såsen ska
jag nörda jafars återkomst, haha rosa tröja och Disney.. jag äcklas!
fast de finns faktiskt ett minus i tillvaron, min adressändring är
ju helt åt helvete fullständigt fel så jag har inte fått min post, så
nu har jag fått mitt allra första brev från inkasso då jag inte betalat
en telefonräkning som jag aldrig fått !! måttligt irriterande
men de var jag mest sur över i 10 min sen åkte jag o jobba hos l
ill-killen och vi låg mest och kolla på svampBobfyrkant och
pratade om marsvin! (vad annars)

nääääheeee, Nu ska jag ner och möta upp Anna Jocke
och min karl och ta oss några after work drinks på 55an!

Inga kommentarer: