onsdag, januari 21, 2009

not volbeat

Tog en morgonpromenad med Änna, mycket behövligt
efter sjukstugan och hon är fööör himla trevlig prick !!
tillochmed vare så skönt så att imorgon ska jag totalt
förstöra mackes sovmorgon och hoppa upp vid 09.00
och ut på trav sen belöna mig själv med solarie, får se
om jag får med zzombie! Jag har hittat nån helt plötsligt
pepp på att verkligen ta tag i saker och försöka spara
pengar, jag kissar på mig när jag inte alls vet vad jag får
i lön denhär månaden med tanke på räkningar och sälen
jag ska verkligen försöka spara till förutom USA då liksom
att komma iväg på lite roadtrips till lite schyssta städer
bara lyxa i lite inköp! MUMS
dagen i övrigt innehöll, fruktsallad, mini-makeover och
handboll med elin och linnzan och rikard på ett hörn!
godnatt!

Inga kommentarer: