lördag, januari 24, 2009

<3

Jag skulle bara passa på o hylla några personer
vardags uppskattning är väl ändå riktigt grymt att få?
så till 3 personer jag inte skulle kunna ta ett steg utan

Mimmi-Min syster, Vi är som dag och natt
jag står för revolten och du står för principerna
men ett blodsband är väl starkare än nått och när
jag ser dig sitta fast vid 23års ålder och inte leva ditt
liv utan lever det genom någon som bara tar och aldrig ger
låt inte ditt liv styras men faller det isär så är jag alltid
här även när jag är totalt omogen lillasyster eller bara din vän !

Linnea- hon är min person! duvet en såndär person som man
alltid vänder sig till, som alltid finns där och klassas som familj!
det är hon, som jag i slutet av varje dag bara vill säga allt till.
min person precis såsom MeredithGrey och ChristinaYang
vi är inte fläckfria, långt ifrån de men vi har alltid sett till
personerna bakom misstag och snesteg! en vänskap ärlig
från grund och botten, jag hoppas hon vet hur uppskattad
hon är efter många smällar! I always got you back
tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Marcus- jag skulle kunna skriva en novell om hur mycket
jag älskar denhär människan men han är så mycket mer än
så, han behandlar mig med så mycket omtanke och kärlek
Han är verkligen den som ger och inte tar, han lyssnar och
förstår mig i varenda situation, jag kan inte dölja en känsla
för honom för han ser mig, han vet mina brister och hjälper
mig igenom dom! Han kan få mig att skratta mitt i stor-gråt
han får mig att känna mig trygg och omtyckt när jag ibland
inte ens förtjänar de, han är där varje dag trots mitt ibland
cranky humör och otroliga lathet.. Han är begåvad med att
kunna utrycka sig i ord och säger dom finaste sakerna jag
kanske aldrig vågat drömma om att höra.. Som sagt jag blir
helt bortblåst i ord men han får mig att känna mig älskad varje dag
under 1 års tid har jag aldrig tvekat på mina känslor och det
tror jag aldrig jag kommer göra, det vet jag efter att ha bott i
hop med dig i 2månader och älskat varje minut!
Love of my life

1 kommentar:

Linnéa sa...

ååååh, näst intill tårögd ju! du är så himla fiiiiiiin hela du.
<3