fredag, januari 30, 2009

news all the time

Berg&Dal bana var verkligen gårdagen då jag sitter och lunchar
med macke så mitt i en kebab ringer en av mina chefer och erbjuder
mig ett jobb! NU av alla tider.. ett assistent jobb åt en lill-kille
på dagis, Puh jag har verkligen beslutsångest! jag har ju
nyss kommit tillrätta med tillvaron.. jobb och selma och lägenheten.
Har verkligen flyttat runt nu under hösten och det är inte direkt
o bara byta, man blir verkligen fäst vid barnen! Men o andra sidan
är de ett drömjobb och arbeta dagtid vore ju toppen.. för mackes
o min skull med att kunna sova ihop vore ju mys.. blir o ta sig en
rejäl tankeställare under helgen :/dock hade jag de helmys med
elin och en lång fika på Barrista som är min favorit för tillfället,
sen gick vi o hämta ut mitt STORA paket,njaaa domhär
Giant microbes-djuren som jag tänkte ha som soffkuddar visade
sig vara typ 10 centimeter stora, haha great !anyway, har varit o
handlat lite matskålar godis o tuggleksaker åt selma
hon ska bli så bortskämd så! imorgon kommer hon & karin
hit o hälsar på.. var även och lämna in min matberedare
LAGOM BLÅST de var inget fel på del man varbara tvungen
att sätta på locket ordentligt, haha yes! men åkte o tog en fika
hos mamma med tiden som blev över. ska lite senare kila iväg
med johan på premiären av Valkyria.. de är verkligen inte min
typ av film men jag ska försöka va allternativ
wiipido nu ska jag vara så allternativ o städa lägenheten
Way to go imorgon blir hursomhelst wöööööööj ,
det är garanti på de!
saknar min fis ida

Inga kommentarer: