söndag, januari 25, 2009

sunday suprise

Jag vaknade 16.30........vilket jag jobbat natt på men jag brukar
ändå bara kunna slumra till cirkus 14.oo, så när jag vaknar
upp är min karl hemma från jobbet och min syster med familia
redan på väg.. spurt !! lycka till o somna ikväll, wiipidoo
vi har planerat sälen, man längtar ju inte lite längre de har nästan
utvecklats till abstinens nu när man pratat om de i några timmar
kommer i vilket fall bli bäst och plast-moster- morbror marcus o
sara ska stå för röj med kidsen, och korvgrillning i backen.. och AfterSki !!
nej nu ska jag mumsa på after eight-muffinsen som vi bakat och
försöka fylla i tusen papper inför mötet imorgon...klockan 10, kill me


Åå juste en annan hund har jag fått tips på nu
selma en jätte söt bullmastiff, vi har mailat lite nu
så imorgon ska vi prata lite närmare, håll alla tummar !!

Inga kommentarer: