måndag, januari 12, 2009

lost and regain

vi - 1 oktober 2006




fredagen blev det drinks och tvspel med Elin och Oskar
macke blev krossad i lips av mr. falsett! riktigt trevligt
har haft en riktig filmhelg för övrigt och sett bara braaa filmer
vi såg benjaminbutton ,stardust och igår hade elin och
jag myskväll med My blueberry nights! det är skönt att hitta
tillbaka till varandra, eller ta upp en vänskap som alltid varit där :)

med en annan vän har jag ett dilemma, de ska väl va enkelt att
umgås? grunden till allt är nog när de blir för djupt? När det blir
för mycket undertryckta känslor och man glömmer bort att
ha kul, förlåt jag försöker verkligen men jag når aldrig riktigt fram
sen när man varit vänner i så många år så är de väl värt att
kämpa för? man kan inte alltid leva på då vi brukade ha kul
eller ska man bara inse att vi gled isär...
jag är helt tom på den punkten, time will tell
nu ska jag till lillkillen och jobba,han är inte djup nånstans
hans värld är om marsvin, hundar och gräsklippare
thats what I need, ikväll blir de klippa mackes hår
ooooooohmygooood


Inga kommentarer: