onsdag, juni 10, 2009

Are they calling for our last dance?

sverige släng dig i väggen ! regn igen ?
jag vill göra något spontant, VADSOMHELST
lala
so shine on, just shine on !
With your smile just as bright as the sun

nu längtar jag mest till kvällen och ett
pepp samtal med idahoo! men först
kommer änna hit och de blir planering av
midsommar, först var jag mest opepp
för jag inte har några pengar eller vill
lämna kim! men nu när jag jobbar 14dagar
i rad så kan de bli riktigt skönt med en
get away och svenska traditioner
funtar ju på hultsfred, änna och jag har ju
fått jobb och kanske fixat husvagn
de behöver ju inte bli så dyrt men jag
vill samtidigt spara varenda öre till USA!
summan av kardemumman återstår
Hultsfred är ju alltid Hultsfred.. eh jag drar
om jag får ledigt! svänger mellan meningarna


vi klurar lite helt enkelt. mjau
nu ska jag ta min rocker man som fått äckligt
mycket pengar på skatten och åka till ikanoooohuset
(ett av dom tråkigare ställen på jorden)


Kolla macs öra, ett hjärta! ITS A SIGN, hahah

Inga kommentarer: