lördag, juni 13, 2009

pussel och pussar

jag fick en ganska luddig kommentar
att jag bort prioriterar mina vänner..
jag vet inte riktigt om dehär blogposten
ska gå ut som en stort sorry till dom som
nu känner så, jag har väl lite deal or no deal
läge, jag har ett jobb som innebär att jag tappar
jävligt mycket socialt i och med att jag jobbar
dom flesta kvällar då andra är lediga
det skulle jag ändra för allt i världen men
jag trivs med de jag gör och om annat skulle
jag väl vara "arbetsökande", de är inte heller
så att jag prioriterar bort för marcus, vi ses
inte heller allt för ofta. Jag lämnar de vid att jag
försöker pussla... mitt liv är ett pussel, sorry!
dessutom kan jag inte lägga alla pusselbitar själv
när jag kan är de ofta annat, half the way ?
wlää jag saknar dagar och bara hänga med
ida, de är inga krussiduller bara allmänt stört häng
snartsnartsnart
Neeeeeeevafan jag är faktiskt på gött humör
även att jag börjar jobba om en timma men
sen kväll blir de en catch up med linnéa, guld värt !
imorgon blir de dessutom sunday brekfast med danno !
jag har glömt att presentera min nya lugg
impuls luggen och kort på sidan men jag gillart
vann även auktionen på tradera så brillorna är
snart mine ! wii





1 kommentar:

idahoo sa...

jag gillar det galet mkt. Mums på luggen