tisdag, juni 30, 2009

smack !


korrigering av senaste de blev inget
smultronställe utan våran egen gömma
stugan med crew! sol, grill och dunken .
min kropp har invaderats av fräknar
jag upptäckte till och med på handen idag
dom får inte bli för många.. mer brun prickig?
vi låg o solade idag, filosofera om närmsta året
och kom på massa drömmar och visioner vi
ska spara ihop till, de känns tryggt å
macke pussar smakar som bäst på sommarn!
jag totalt älskar vardag
men nu averkar jag bara jobb dagar innan hultan
sitter o frossar i finafina tatueringar
jag kan ju inte förneka att jag titt som tätt
glider in på chest-piece tankar! men då
skulle min minst lika tatuerade karl
ge mig på nöten. Why? meen jag är nog allt för
feg för de så lägger de på hyllan och spinner
vidare på alla mina old school plans !
har hittat en grymt fin uggla av UncleAllan
som är sara upp i dan.. mums
jag ska hetsa ida till en gadd när jag åker dit
mer ink till folket !
haha nu låter jag lyrisk men jag har ton för
lite sömn i kroppen och jag vill bara hem o
gosa ner mig brevid min hund så jag peppar
upp mig med allt jag vill haaaaaa.
Puss lite här o var / out

Inga kommentarer: