söndag, juni 14, 2009

sunday smiles!


jag har spenderat söndan med världens bästa elin!vi velade ett bra tag tills de fick bli en jumbo glass på bosses och sen köpte vi med oss jordgubbar ...som att svullningen inte var tillräcklig så när marcus kom hem beställde vi oss pizza! haha jag har varit i mat-koma sen dess, men jag lär ju inte hinna äta under vecka då jag jobbar verkligen mördarpass till och med tisdag kväll ska jag averka 37 timmar =21-07 11.00-19.30 21-07 11.00-19.30
....19.31 sover jag garanterat som en bebis!

jag trotsade vädret och de fick bli min fiskmås-klänning
med brillor och lugg

summer feeling!

söt-elin !


svängde förbi oss my favorite Monki så jag har hittat mig en prickig kjol till midsommar så ska jag styla upp den med rosetter och lite färgklickar! me like it. jag har massa bra att se fram emot, först midsommar hos anna, hultsfred, Göteborg å Lisebergs weekend, USA och ida sen blir de Side i september med min babe, har spanat på ett skit mysigt hotel med bungalows! funderar ju på om vi flyttar ut till landet nu i sommar om vädret kan svänga nån gång, PEPP på de och massa bus med kimmen !

Inga kommentarer: