måndag, september 28, 2009




kom hem från jobbet imorse, lagom ruggigt
ute då var de pleasure att krypa ner i sängen
efter en veckas soffsovande !! det betyder
färdigmålat äntligen och nu behöver de bara
fyllas upp med lite gardiner och tavlor
nattjobbet har faktiskt blivit bättre, värt att vara
två och lite socialt att uggla med! ..lagom till jag slutar
ska iallafall ha telefonmöte på onsdag och lägga
upp planering för schema på avlösarservicen
känns tryggt att ha något, ska snappa åt mig allt
jag bara kan hos mannen i mitt liv..åh det är nog
mitt drömmjobb att bli helanställd i familjen jag
jobbar i nu, dom är guld värda varenda sekund !!
nej nu blir de hämtmat
jag drömde om mat, vaknade upp hungrig
har jag ätit? fyra timmar senare - nej
har till och med dagdrömmar om tjocka amerikanska
blåbärs pannkakor med lönnsirap! hjälp!
vi gjorde staden igår och jag monki lyxade
det är klädperfektion inom dom väggarna
slutade i stickad tröja-leggins och lång mönstrad
oversize med knappar!!! i adore

Inga kommentarer: