torsdag, september 10, 2009

Publicera inlägg



efter 3 långa plågsamma samtal med bredbands
bolaget är jag back in buisness!
vaknade till ett tomt kylskåp och insåg att 500m
till ica var way to long när man är lite snorig
sen måste man ta vara på när kim ligger i sängen
och är gosig i mer än tio minuter, min vecka har
varit minst intressant, jag har halvt bott på jobbet
och sprungit om macke! blivit lite idol kollande
med anna, lunch med frugan och bärs med johan
verkligen pusslat in mellan jobbpassen, två ynka
kvar tills jag i princip går av och in i bilen till flygplatsen
finns det något bättre än resa.. om jag får fortsatt jobb
så ska jag spara varenda korvöre så jag kan åka en flumm
tripp någonstans med ida och linnéa i vår ! och så vill jag
till Berlin.. hör o häpna jag som dissat mackes ständiga
tjat om berlin så läste jag bloggen http://bump.blogg.se/
nu kan jag knappt hålla mig att boka flyg! 75:- ryan air
neeeeeeeeej nu är de nere på 55:-, dit och 19:hem
skulle bli 300spänn för hela inklusive skatter och bagage!

har jag visat min tradera vunna uggla som damp ner
på posten häromdan ? och ballerina klänningen marcus
avgudar. de är lite sött