tisdag, september 22, 2009

wiked devine



efter mitt anna & fridas besök på skopunkten
har jag totalt förälskat mig i ett par skor
jag aldrig trodde jag skulle bära, men vips så
satt dom perfekt på foten! jag får vänta till lön
höstens kläder är farliga, extremt farliga
monki är om ännu på gränsen till explosivt
så istället för min planerade runda på stan
(så för mitt eget bästa eller plånbokens bästa)
blev de o krypa upp i soffan med fruktsallad
och en miyazaki film "det levande slottet"
åh den är så bra! speciellt i höstvädret
nu ska jag jobba kväll och natt.. är nästan taggad
efter lite lyxliv ett tag så är de verklighet
som behövs... plus att jag slipper måla
har träningsvärk! brr.. nu måste jag ut
tur att matlådan består av fruktsallad
och äpple/päron/vanlij keso .. och
att jag får ränna runt i min stora
stickade halsduk............ja jag köpte den
ska svänga förbi mamma mellan jobben
gillart!

både min favorit
bloggare niotillfem och kitty jutbring
har designat för milajki ..check it out

Inga kommentarer: