fredag, september 25, 2009

Puss på löning!

var hos elin igårkväll efter jobbet
snacka skit och moffade i oss kladdkaka
hon hade köpt dom sötaste uggle-krokarna
på makaroom, ett måste att inköpa !!
tänkte jag skulle lägga upp turkiet bilderna
men det blev sådant himla meck nu med nya
datorn så dom ligger lite i lä under tiden
det roligaste, när man kommer hem och ska
visa bilderna så är de ju extremt många why?
ungefär hundra "jaha här sitter jag och äter kort"
målandet här hemma står still för tillfället
och jag kräks på att ligga på soffan, man vaknar
miljarders gånger! påmminelse från tiden med
nittio cm säng är inte direkt ljuv..
linnéa och jag ska bege oss ut på shoes shopping!
lön lön lön
efter flera månaders utgifter konstant med resorna
så känns de hur gött som helst att kunna spendera
höstgarderoben here i come! plus att jag faktiskt sparat
cred till mig !


ni ska få ett
"jag har upptäckt min kamera på datorn kort"
jag gillar den för de är så dålig kvalite att
den helt missar att mitt ansikte fäller fjäll
och är fläckigt !

Inga kommentarer: