måndag, maj 11, 2009

ärtan och jag!

lite kärlek i skogen!
inte direkt lika som bär
systeryster!
puss på nästa 50 mum!

ärtan och jag har haft världens mysigaste helg
(ärtan därav den snygga gröna skjortan)
trots jobb har jag hunnit med en hel del
en ny favorit blev pizzafikets kebab i lördas!
ingen vanlig söndag utan min söting till mamma
50e födelsedag, hon hade ställt till med kalas
på jättevackert litet spa ute i bushen malexander
det stället var så mamma!
3rätters underbar mat där efter släkten axelsson
bestämmer sig för att gå en vandringsled........
katastrofalt val! eftersom jag är klok och lat
så vände jag och macke efter 200m
vid 3 traskar dom vidare så skulle de bli tårta vid 4
woho klockan tickar vid halv6 ringer
dom och insett att dom är vilse, så vi får rycka
ut med bilen och hittar hälften då min moster
och kusin bestämt sig för att ta en annan väg
utan mobil, dom kom väl fram tillslut men då
hade vi redan beslutat oss för att åka hem! allvarligt
hur mer typiskt min släkt kan de bli? men ja dom
hävdade att de var ju fel på kartan.. jaajustde!
hämtade kim och crashade i soffan efter 48timmars
sömnlöshet. ps. älskade m !

Inga kommentarer: