söndag, maj 03, 2009

pretty things!

min helg överträffade nog din?
efter ganska många svettiga timmar i solen
stampade vi in på big comedy =kramp i magen!
måste tyvärr säga att jag blev lite besviken på
herr glans som använde sig av retur-skämt!
efter det traskade min karl och jag bort till
ån och spelade kubb med fyra kalmar troll
för att sen övergå i chips, saft o sällskapspel.
anna står för svensson traditionerna, de gillar vi

älsklingen fick världens bästa sponta idé
så söndagshänget blev Stockholmó
Jag har hittat så grym färgklicks-shopping !!
inga skor med weekday och topshop extas var de
3 klänningar, ett linne och ett par om ännu
vassare blammo brillor! Sushi givetvis
och världens godaste yaktori kycklingspett
nej med basta, mer färg åt folket för
vem kan va sur i en färgglad tröja !?

på tisdag börjar "adoptionen" av kim,
jag längtar ihjäl mig så nu blir det en prov
månad! känner oss mest sämst som redan
behövt be om hundvakt men vafan morsan
fyller ju bara 50 en gång. tusen tack vick !!

Inga kommentarer: