torsdag, maj 14, 2009

friday fancies

(tack tack tack tack)
födelsedag i toppklass verkligen, de
har ju faktiskt på senare år inte varit speciellt
märkbart att man fyller år men 20 barre och
jag kännde mig så bortskämd hela långa dan
med besök, cupcakes, om inte topp-presenter !
att vara på jobbet är en pina när jag vet att
de finns överblivna cupcakes kvar i kylen
vill bara hem o lägga in bilder, dom blev
väldans söta ! vi utgjorde ett grymt cupcake
team, mackan och jag ..och kim på ett hörn
har invigt grillen på ballen, blev mumma
glömde dock grilla min hellokitty marshmallow
får blir lördag, fick ett hellokitty-kit av anna !
ipoden orange måste jag ju lägga till favoriterna
shit jag har verkligen frossa i bra grejer justnu


om jag bara kunde lära mig att lägga in klipp
jaja, denhär trallar jag på för tillfället
http://www.youtube.com/watch?v=ffsZC9igUIs&feature=related

Inga kommentarer: