torsdag, maj 14, 2009

fancypants

finns de något roligare än att
följa kreativa människors bloggar?
eftersom jag ändå fördriver mina timmar
så har jag flippat runt lite från hattar till
hängmattor i maxade färger, unika stilar
och helt sjukt positiva feminister, vintage..
haha för att inte låta för lyrisk så är summan
av kardemumman att jag som ändå har
en bunt med tid kanske skulle slå till på
nått kreativt tidsfördriv.. börja med nått
litet kanske, lär ju va klumpigast menmen
jag har bestämt mig för att imorgon ska
de bli pyssel, hittade en klockren grej man
kan piffa upp sina mönstrade strumpbyxor
med! han dock inga tips på tvättråd där, haha
fast de blir nog svarta och lite poppiga färger
( http://www.parkandcube.com/?p=1543 )

jag ska ha en fancy friday !
det är synd att de inte finns något ställe
i linkan som beyond retro! eller bara nått
lite halv schysst vintage ställe med fynd som
man kan ha lite för sig själv.. men icke
denhär stan är mainstream på hög nivå
chockera mig linköping !!


Inga kommentarer: