tisdag, maj 19, 2009

!!

igår hade vi oss en afterwork med
änglar&demoner, mäktig film och me
like nya biosätena med drickahållare
väntar bara på att denhär auktionen ska
gå hem till mig och droppa ner i ett litet
snyggt paket men de är ju en jävel som inte
ger sig! http://www.tradera.com/NY-50-tal-bikini-retro-h-m-trend-vintage-pin-up-sailor-auktion_92071258
nedräkningen till helgen har börjat
känner mig inte helt i toppform
en landet helg med min andra halva
vi ska kakla å snickra, köpa lite fresht
det finns inget bättre än att vi ska dela
sommaren där, efter att ha sett senaste
greys avsnitten måste jag bara peppa
mitt förhållande, min trygghet, min bästa vän

de peppas singel liv, de kanske har sin charm
men de finns väl egentligen inga begränsningar
med förhållande förutom att man inte ligger
med andra människor? sammanfattat

Inga kommentarer: