lördag, februari 14, 2009

kissemiss

Mina alla hjärtan går till ida för hon är hon
och för att jag vill mest skämma bort henne lite extra
då hon står högst i ranking på mina potentiella fruar
ifall jag tappar hoppet om män! Jag älskar och saknar dig.
(lugn mac du är nummer ett så länge du vill va min sådeså)
morgondagen kommer bestå av en liten sensation i familjen
Axelsson som jag nu för tiden delar med wiggur/skeppsby/Hansson
och så givetvis klämmer jag in min egen oscarsson! Min syster
mimmi fyller 24jordsnurr och har samlat hela armen för marängtårta
till och med pappa och packet kommer första gången på 20 år....
men jag gillart, man ska inte blyga! 17 personer ryter i på ett Hurra
neehää nu ska jag bege mig ner till trädgårdstorget o möta upp
sweetie sen ska vi handla och de blir cooking crepes på hög nivå
och massa mys innan jag ska till jobbet! men jag ska trösta mig
o ta med wii.. bara för att jag måste spendera natten själv med
warioland! men de spelar ingen roll för först massa mys timmar
med mannen i mitt liv, Jag älskar dig .

Inga kommentarer: